27 år

2007-12-05 @ 00:13:29 • Kommentarer (4)PermalinkhästrelateratTrackbacks ()

är jag nu. Känns bra faktiskt. snart färdigutbildad o allt. Bara villa, volvo, barn o hunden som fattas. haha

Idag var jag o Gringo ute i skogen o lattjade lite som uppvärmning, det var skoj. Han älskar o galoppera ute! Nähä vilken häst gör inte det? Han blev iafall väldigt bra av det, kom igång ordentligt så när vi red på banan efteråt kändes han väldigt fin! Han får väldigt rund och fin galopp när han skärper sig. Han är verkligen lättriden jämfört med Mandis!

Igår frågade jag lite folk i stallet om dom va intresserade av o rida för nån annan än ML eftersom Anki kommer ner till gbg efter jul. Och det var en del som nappade! Jag ska försöka styra upp en träningshelg då. Kommer bli skitkul! Aron frågade "Så Anki tar ledigt för o komma till gbg, så får hon vara i ett stall här med!" mm.. just det! Och hon klagar nog inte...haha

Julpyntat i stallet! Gringan va duktig idag!


Satt o kollade på lite gamla filmer. Den här filmade Aron när jag & Starren o Anki Joshi red den 30 juni i somras. Joshi hade väl precis kommit då...


Kommentarer

Postat av: Anki

Oj, vad liten joshan var där men mkt lättare att rida kommer jag ihåg nu när jag ser filmen.
Kul det ska bli o ha träningar i gbg =)

2007-12-05 @ 08:31:14

Postat av: Annso

Hjälp, jag kände ju knappt igen Joshi! Jag som vart med & sett Anki rida honom nu nägra ggr, inte alls samma häst bara nån mån senare. Där ser han ju jätteliten & tunn ut, ha ha.

SKa Anki till Gbg? Kanske jag oxå kan hänga med? Vill ju komma & se dina pållar nån gång i verkligeheten!

2007-12-05 @ 09:25:55

Postat av: Lollo

Ja du får hänga på får du se vad det är jag hålls med om dagarna! hehe =)

2007-12-05 @ 14:28:00

Postat av: johanna

hahaha! "här kommer en jättehäst.." & marie-louise ba "oj" när joshi typ drog upp ett framben ;D söt!

2008-01-05 @ 18:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback