Filmer från hoppningen i Knutsbol

2007-11-27 @ 09:19:00 • Kommentarer (0)PermalinkhästrelateratTrackbacks ()

I torsdags åkte jag iväg till Karlskoga för Anki fyllde år! På vägen dit stannade jag till på Skara hästsport för o köpa present. Det måste vara en av Sveriges bästa hästsportbutiker! De har verkligen ett brett sortiment och de har både billiga och lite dyrare saker.

fredagen åkte jag och Mamma in till Karlstad för hon skulle köpa present, vi skulle åka till färjestad ridshop. De har rätt mycket täcken där, men annars tror jag nog faktiskt att Till Häst i Marieberg är en bättre butik i den regionen...

Senare på kvällen åkte vi till ridhus med Idola och Joshi. Jag fotade lite och filmade när Anki och Linda red. De var jätteduktiga allihopa! Det var verkligen kul att se Joshi röra sig. Sist jag var här o red ut hade jag ju full sjå med att sitta på Idola så då kunde jag inte riktigt koncentrera mig på hur Joshi gick. hihi.

  Joshi & Linda

Och så två filmer:





Hoppas att de syns!


lördagen blev det först klippning på Salong S av Sara. Tur man får komma till Karlskoga o bli klippt!

Sedan blev det tårta:

Nu är jag tillbaka i Göteborg och igår red vi lektion! Helt otroligt hur det kan vara sån skillnad på klimat. Trodde paddocken skulle vara stelfrusen och allt, men det var riktigt bra faktiskt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback