Spökig och hästig helg i Karlskoga

2007-11-06 @ 00:11:37 • Kommentarer (3)PermalinkhästrelateratTrackbacks ()

I helgen har jag varit hemma i Värmland, främst för att jag skulle byta till vinterdäck på min bil, men också för att det var spökkväll! Jag som älskar o klä ut mig bangar såklart inte nåt sånt :P

På fredagen var jag med Anki och kollade när hon hade träningar i Valåsen & Knutsbol. Det är alltid kul o se folk rida! Man lär sig alltid nåt:P


     
Julia & Surprise      Anki rider Märis häst       Emma & Vivaldi

Det var riktigt roligt på spökkvällen, Anki såg ut som The Ring-spöket o jag försökte se ut som en ond tant. Efter att vi skrämt ungarna satt vi och berättade historier, eller främst Anki, jag försökte flika in med ett och annat men jag kommer ju bara ihåg fel hela tiden! haha. Det var berättelsen om Valåsen, herrgården och Grevinnan Hamilton bl.a. Och så självklart Dammängen-historien! Helt klart lyckad kväll!








Jag sminkad....och de skrämda barnen...hehe

Sen på lördagen klädde jag ut mig igen för o gå på Halloweenfest, denna gång var det min tur o vara the Ring:


Gissa om jag skrämde skiten ur alla på Statt's dansgolv senare? hahaha

Anki har från och med i lördags och två veckor framåt hand om två Islänningar nu, så jag fick följa med och rida på den ena. Eller ja, de bor ju i Dammängsbacken så det var ju inte så långt...Gud va mysiga dom är.

        
Anki & Skuggi plus deras fina nybyggda lösdriftsstall!

Nu är jag alltså tillbaka i Göteborg, och det började inte så bra med ösregn och blåst som gjorde att vi fick ställa in dagens träning. suck. Nej nu är det sovdags! Gonatt på er

Kommentarer

Postat av: Annso

Ha ha, skrämde du "alla" på dansgolvet? Nä, det var väl bara En tjej? Eller va ja såå full? :p

2007-11-07 @ 09:42:33

Postat av: Lollo

Haha jag skrämde alla med det var bara en som blev jätterädd ;) Två helt skilda saker XX

2007-11-07 @ 19:50:25

Postat av: Ola

Helt lik dig på alla bilder speciellt som the Ring. :-]]
/ola

2007-11-12 @ 12:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback