Filmade lite idag

2007-10-03 @ 22:15:31 • Kommentarer (2)PermalinkhästrelateratTrackbacks ()





Jag rider Mandis
syns den inte? GÅ HIT
Kommentera gärna min fina stolsits och att jag skänklar heela tiden. haha det är verkligen bra o se sig själv!

hihi visst har Eva härlig göteborgska?

Efter ridpasset med Mandis tog jag itu med Gringo. Han gick riktigt bra idag. Lyckades få han lösgjord så han slappnade av och gick i en lång och låg form. Tror det är det bästa för honom nu så han får stretcha ut ordentligt i sina stela leder. Det känns verkligen som att ridningen med Mandis och för Marie-Louise hjälpter till med övrig ridning oxå.



Jag har bänkat upp och gjort i ordning mina två hästar för dagens ridpass.
Tur de står bredvid varann!




Nu är jag hemma o har precis sett Mia och Klara, det måste vara det absolut bästa programmet som svt nånsin gjort! haha. Tabita är ju sååå bra!

Fy vilken träningsvärk jag kommer ha imorrn känner jag. Har jätteont i ryggen. Att du orkar rida två hästar varje dag Anki! Och ibland tre t.om.! haha

Kommentarer

Postat av: Anki

Hade glömt telen i bilen igår =( Mandis ser trevlig ut men synd att den har så dålig hals. Kul att det känns att träningen ger resultat även övrigt... Du kan väl ringa när du vaknar.

2007-10-04 @ 08:32:45

Postat av: Annso

Ja måste säga att hon rör sig ju jättetrevligt för att vara ett varmblod! Men som du skrev såg ju din sits lite rolig ut... hi hi:) Lycka till!

2007-10-04 @ 12:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback