Spöken i Götet?

2007-10-17 @ 22:56:22 • Kommentarer (1)PermalinkhästrelateratTrackbacks ()

Idag kan man undra om det var Birger Berggren (Eller det stora svarta snarare...) som var på besök på Stall Hovgården här i Göteborg. När jag, Bea och Eva höll på o red var det något stort och svart som kom fram ur den höga häcken som skiljer paddocken från gräsmattan. Gissa om jag blev rädd! Jag hann jämt bara ana det i ögonvrån. Trodde det var en älg först! Och Mandis blev så rädd så hon faktiskt galopperade! Haha. Efter det blev jag lite ängslig så det tog lite energi från träningspasset. Men efter en stund kunde jag slappna av. Det är bra när det blir lite mörkare nu när man rider i paddocken, för då kan man kolla hur det ser ut i skuggan! Det är bra också för då sitter man inte bara o stirrar ned som jag har en förmåga att göra. När jag sitter bättre så går hon bättre också. Ska bli spännande på lördag o se hur det går...

Tror jag läste nånstans angående det där att Mandis är svullen vid ganaschen, skulle det kunna vara så att hon bytt foder igen? Hon får numera müsli (hehe) + havre + korn....


Stall Hovgården där Gringo o Mandis bor från hitta.se
(Det är ju så coolt me satellitbilder!)

Imorgon ska jag gå på gymnasiemässan här i Göteborg o leta broschyrer, för jag ska göra ex-jobb om hur gymnasieskolor i Göteborg marknadsför sig. Typ "för dig som inte vill gå i skolan" osv. Det är ju helt sjukt vad vissa skolor lockar med. Hur som helst ska jag börja skriva i november men redan nu är det dags att börja samla in material! Det ska bli så roligt att skriva uppsats =) Sen har jag bara vårterminen kvar sen e jag klar!! haha det rimmade.

Lollo

Kommentarer

Postat av: Annso

Lycka till!!! :)

2007-10-18 @ 08:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback