Brokeback...

2008-04-21 @ 18:27:27 • Kommentarer (0)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

O nej, inte filmen! Min rygg! Igår när jag höll på o städade reste jag mig upp och - knak - det bara högg till i ryggen! Blev sedan sängliggandes tills i morse... Då kunde jag iallafall sitta och äta frukost!


Ryggskott betyder inställd träning :( Så tråkigt! Och idag var ju näst sista lektionen med Mandis innan hästfria månaden i maj. snyft.. Typiskt alltså..

Jag har ialla fall fått en hel del pluggande gjort. Så det kanske var bra att jag blev sängliggandes. Då får man inte massa annat för sig. Men jag börjar bli riktigt rastlös nu! Ska snart gå och sätta mig i bastun för o värma ryggen lite, det gör nog gott. Så bra här att man kan boka motionshall och bastu helt gratis när man vill! Kommer man sakna sen. Fast i sommar kommer jag ju bo i stugan ovanför bastun så där är det lugnt...

I helgen har det varit kanonväder! 
Suttit ute i slottskogen hela lördagen och fikade med elin, isak, aron, axel o bonnie
Helt underbart!

image74
Värme och sol!

image75
vem är du vem är jag

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback