Kga tråkigt?

2008-08-26 @ 20:01:21 • Kommentarer (4)PermalinkhästrelateratTrackbacks ()

jo kanske, men jag har fullt upp heeela tiden! Man hinner knappt sätta sig ned förrän nästa grej ska fixas eller vara inlämnade. Just nu håller jag på och fixar det sista på hemsidan för tomterna i Dammängen. Den lades ut som länk på kommunens hemsida så nu är den "offentlig"... Synd bara att allt inte ser ut som det gör på min dator! När man kollar i Internet Explorer ligger bilderna helt konstigt.. typiskt... Det ser ju jättebra ut i mozilla firefox! Jag måste lägga ut mer bilder snart, tänkte bara skriva lite här så ni inte tror jag gått under jorden här i bonnahålan ;)


Man börjar mer o mer vänja sig vid att bo här, jag trivs verkligen med att bo i hus! Jag fattar inte hur jag klarat mig i lägenhet innan. Fast ni som känner mig vet ju att jag alltid velat bo i hus... :)

Hästeriet har tagit paus sedan jag kom hit känner jag, hoppas verkligen jag kan komma igång mer o hjälpa anki när jag fått in lite mer rutin på jobbet. Just nu snurrar allt i skallen, men det lugnar nog ned sig snart. Har hittills mest varit hjälp med o filma o fota. hihi. Jag köpte en filmkamera av min kusin som var skitbra! Jätteenkelt att redigera på den här mac:en oxå. Bara plugga in kameran så sköter den sig själv nästan. Macintosh e bäst! Sen hittade jag lite roliga hästljud i iMovie som man kan lägga in. JAg vill redigera mer film! Kul att jag har en riktig kamera nu. 

I helgen var det fint väder så då passade jag på att fota lite till tomter-hemsidan, men hann även med lite hästbilder:

        
  slappishästarna ;)           Poshan spänner musklerna



Kommentarer

Postat av: Annso

Jag tycker det är asbra att ni bor här nu:) Såg hemsidan http://www.tomter.dammangen.com/ & det hade du gjort ett superbra jobb med! Vet iof vad du menar med att vissa saker ligger lite knas på sidan då jag surfar med explorer på jobbet...



Vilken j-vla mage Dolan har på bilden, hahaha!

2008-08-27 @ 09:06:47

Postat av: Matilda

Tjiho!



Ska bli kul att få se huset ni bor i snart! Vill du åka på vintagemässan i Stockholm, vore jättekul! Bonnie är typ på, det var nått med skolan, och skola kan jag inget om - men nått var det. Ska kolla med henne igen.



Hur mår du annars? allt bra med Amarillo??



Kram!!

2008-08-27 @ 09:36:34
URL: http://froekensvensson.blogg.se/

Postat av: Ola

Hur betäcker man en fastighet.

Du ska nog börja med hästeriet snarast. Sådana freudianska felsägningar är ganska avslöjande.

2008-08-27 @ 22:45:46

Postat av: Malin Gellerstedt

Hello! Prata med Kristian om det där med att få allt att se likadant ut oberoende på läsare, han kan sånt!

2008-08-30 @ 16:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback