Nu börjas det

2008-08-13 @ 22:52:19 • Kommentarer (2)PermalinkhästrelateratTrackbacks ()

Har nu börjat mitt nya jobb och jag har verkligen blivit väl omhändertagen. Alla är så goa och visar runt mig och så. Bättre start kan man inte få! Men lite snurrig blir man av alla nya namn och allt. Hur som helst så känns det jättebra och det ska verkligen bli askul att få börja jobba efter sju års utbildning. Det är verkligen inte lätt att få tag i lärarjobb nuförtiden, aron har fortfarande hittat något. Hoppas verkligen det dyker upp nåt sista minuten nu! Annars får han bli hemmaman. hehe

Annars håller jag på o fixar med huset som vanligt. Har fortfarande inte fått upp gardiner eller hängt upp alla kläder. Men. Nu har vi iafall internet! haha det är ju viktigt. I lördags var jag såklart på loppisrunda och fyndade. Helt sjukt bra att man har ett hus att fylla med saker! Jag hittade en stor gammal sekretär för 100 kr och ett skrivbord för 40 kr. Förstår inte hur det kan vara så billigt! Det är så bra loppisar i den här stan! Fast det är kanske inte någonting att ta med till antikrundan precis. De kommer ju till Karlskoga 31 augusti.

Häromdagen skrittade jag och Anki ut "björnrundan". Fy vad rädd jag var! Det var sådär vid skymning och då ser varenda rotvälta ut som en stor björn. Så red vi ner på stigen där innan Jakobsberg och Anki säger: "Det var här björnen stod". Det var lite läskigt... läs artikeln om anki i nwt.

Lollo



Kommentarer

Postat av: Matilda

Hej! va kul att ni börjar få ordning på huset, ska bli kul att se det! På tal om vintage mässan, det vore skit kul att åka dit! jag är gärna på! malin sa att hon också ville dit. va tycker du??

Kram

//matti

2008-08-18 @ 10:10:36
URL: http://froekensvensson.blogg.se/

Postat av: Bonnie

Ha,ha jaaa, läste den där artikeln om Anki precis innan jag och Michelle skulle ut i skogen och plocka svamp. Först gick jag helt lugnt men sen kom jag att tänka på björnar och jag vart skit nervös, gick runt och visslade och sjöng. He,he, jag hade ju ingen häst att fly på, bara för stora stövlar.

2008-08-20 @ 22:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback