Loppistur runt möckeln

2008-01-19 @ 14:41:03 • Kommentarer (0)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Är i karlskoga på besök och idag gick jag upp tidigt för att plocka upp mamma o åka iväg på loppisrunda! Göteborg och storstäder i all ära vad gäller utbud av butiker, men det slår inte småstadsloppisar =) Billiga priser där de t.om. prutar sig själva. sedan är det mest pensionärer och annat folk som oftast inte är ute efter samma sak som mig. Inga trendiga popsnören som i gbg iallfall! Även om jag träffade på systrarna englund som har god smak, men vi har ju inte samma storlek som tur är. hehe =)

Jag fyndade väskor, skor, örhängen och blusar. Kanske kommer fotobevis sen.

Eftersom jag inte haft en ledig stund den här veckan med alla examineringar i samband med kursslut, har jag inte kunnat prioriterat ridningen så högt tyvärr...Hann iallafall rida Mandis en sväng i torsdags och hon gick riktigt bra! Hon är så rolig, ibland är det som att hon blir bättre av att vila. Hoppas det fina vädret fortsätter nu bara.

Och skolan då? ja, alla examinationer gick bra, ligger o pendlar mellan G - VG, betyg kommer nästa vecka... Min lärare sa: Se nu till att skicka in pressreleasen nu! hehe, ja vi får väl se hur det blir med den saken. Vår undersökning har väl knappast bidragit till något, men ett inlägg i debatten kanske vore kul. Får se om vi skickar in en debattartikel i ämnet till GP.

Annars har jag hunnit med o kolla in husbygget i Dammängen, och det börjar verkligen hända grejer nu! Man kan t.om. gå på övervåningen! Jag o Anki satt och ritade planlösningar, det är ju så kul! Följde med dom till biobränslebutiken på kosia och kollade på kaminer. Man tänker inte precis på att det ligger en affär så nära här. Det fanns massa fina där, och den som de valde kommer bli kanonfint!

Nu funderar jag o Anki på om vi ska åka till ridhuset eller godishuset, vi får väl se vad det blir. Det är ju lördag idag! haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback