Det rullar på...

2008-07-23 @ 22:55:08 • Kommentarer (1)PermalinkhästrelateratTrackbacks ()

vardagen.. den klamrar sig fast och jag trivs. Känns inte som jag vill släppa taget än iafall. om snart en vecka får vi vårt hus. Jag längtar efter att komma i ordning igen. Den här gången på riktigt känns det som, jag är ju inte student längre. 


I dagarna har jag fortsatt slappa. Är så himla trött. Sover flera timmar på eftermiddagarna och har sedan inga problem att sova hela natten. 

Malin och jag åkte runt på turné med hennes valp Tuva häromdagen. Vi visade henne mycket om vad livet som hund handlar om. Det vill säga gå i naturen, springa efter pinnar, lukta på hästar o käka hästbajs. Tuva tyckte hästarna var lite läskiga. Yoshi älskar hundar, han var så mysig, han sträckte fram sin mjuka mule mot Tuvas lockiga päls och blåste mot henne med öronen fram hela tiden. Det var så fint! Djur är underbara. Tuva var jätteduktig i sin bur i bilen. Vi åkte tom in till stan med henne för att vi skulle köpa biljetter till Putte i Parken. Helt sjukt att de lyckas göra en festival i den här stan med bra band! Jag tog jättefina bilder på Tuva, måste ladda in dom hon är såå söt! 

Idag har jag jobbat på mossen, det var kul o träffa mosstrollen igen när man inte varit där på så länge. Det ska bli kanonväder i helgen så det blir nog en del jobb nu! Fast på lördag ska jag på 50års fest, det ska bli trevligt!


Kommentarer

Postat av: Malin

Ja, det låter ju inte som att livet är så pjåkigt, eller hur? Det var trevligt i måndags, det får vi göra om! Och så vill jag ju se bilder såklart också :-D

2008-07-24 @ 13:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback