New York!!

2008-07-08 @ 03:42:21 • Kommentarer (3)PermalinkhästrelateratTrackbacks ()

Sa har vi kommit till storstan efter en mysig weekend i Albany med underbara Tim o Rachel pa "landet". Vi bor pa ett hostel som kanns som varsta fangelset. Rummet bestar endast av kala vaggar, inga gardiner, en sang och ett handfat. Men men, sa ar det ju billigt oxa. De har daremot en jattemysig innergard och gemensamhetslokaler som e schyssta. Laget ar West 20th street i Chelsea pa manhattan. Isak ska strax ivag o traffa Fran & Pelado. Jag o Aron gar nog ivag o ater pa nan restaurang eller sa. De hade tapas-stalle har i narheten som lat lite lockande...

For er som inte kollar pa dammangen.com's gastbok (det ultimata kommunikationsstallet) sa kan jag beratta att jag o Aron har bostad infor hosten fardigt nu! Allt ordnar sig nar man ar ute o reser! hahaha.

Nej nu ska vi ge oss ivag ut i New-York natten :S

Kommentarer

Postat av: carro

new york är underbart =)

2008-07-08 @ 03:54:38
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Postat av: Malin

Hej Lollo! Nu har jag läst gästboken...inte alla sidor...men de senaste, men jag hittar inget! Vart ska ni bo??? Stilla min nyfikenhet, please! och ps. glöm inte conversen, om du hittar några vill säga :-D Ha det gott! kram

2008-07-08 @ 09:23:58

Postat av: Ola

En Säng ????!!!!! ;-)

2008-07-09 @ 15:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback