seriösa sverige

2008-07-18 @ 22:12:51 • Kommentarer (1)PermalinkhästrelateratTrackbacks ()

Har fortfarande jet lag efter tre dagar. Kom hem i onsdags men är så trött hela tiden! Jag har inte hunnit göra så mycket än sedan jag kom hem. Mest slappat i Dammis... Jag skulle verkligen behöva sortera lite bland mina grejer inför flytten i början av augusti.  


Det första vi gjorde när vi kom hem var att åka och kolla på huset vi ska hyra. Det var över förväntat bra!! Riktigt mysigt, vi kommer stortrivas där! Det ligger i Karlskoga och det var tydligen många som hade varit där och kolla. Vi hade tur som fick det! Det är ett rött typiskt svenskt litet hus på 75 kvm med källare o värsta schyssta långgarderoberna :) Det ligger precis vid Imälven som det går en liten stig från huset till. Värsta idyllen! Allt går väldigt snabbt nu, man hinner knappt reagera. Nyss var vi studenter i Göteborg i en liten 35 kvm-lägenhet utan förpliktelser. Nu, gifta med hus i en småstad med jobb. ojojoj. Snacka om seriösa. Men det ska bli så kul!! 

Jag fotade nya ponnyn svea idag, får se om anki lägger ut bilderna snart. Vi kollade på skräckfilm nyss men jag somnade bara och stönade så Anki o Jossan sa att vi fick gå hem, för jag störde filmen. hahaha. 

Imorgon kanske jag ska jobba på mossen, får se om jag somnar i traktorn oxå! Det är ju verkligen helt sjukt vad trött man blir av att vända rätt dygnet. Det var mycket lättare när vi åkte till USA. 

Kommentarer

Postat av: Maria Nyberg

Trevligt att du är tillbaka välbehållen från kapitalismens högborg:) :)

2008-07-19 @ 09:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback