antligen internet!!

2008-06-30 @ 16:08:42 • Kommentarer (2)PermalinkhästrelateratTrackbacks ()

Vi star har pa flygplatsen i dallas och har lyckats hitta datorer!!! det har landet ar som varssta u-landet juh. well, ville bara skriva sa ni vet att jag lever. allt gick bra och lamna tillbaka bilen o allt. fort worth har varit grymt!!! rodeo, hastmassa (!!) och museum. hinner inte skriva sa mycket nu. kul o se alla bilder fran lagret!! jag blir nyfiken pa nya ponnyn!

snart aker vi till cleveland for o hala pa slaktingar till aron dar! spannande. ska bli kul o se vad vi far for bil den har gangen. jag saknar sverige, svalkan, morkt brod och nyttig mat. min mage tal inte san har friterad slaskig mat....uuu... men annars e det bra!! kram pa er alla

Kommentarer

Postat av: Ola

Gringo == Hoppsan :-((

2008-06-30 @ 20:13:58

Postat av: Matilda

Hej!

Hälsa Grattis till Aron, han har nämligen namnsdag i dag! Hoppas allt är bra och så med er, och att bilen funkade bra! Ses snart!!



Kram!!

2008-07-01 @ 10:50:18
URL: http://froekensvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback