Glada besked och varm L.A- sol

2008-06-10 @ 05:55:46 • Kommentarer (7)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Maste borja med att beratta att jag fick jobbet jag sokt! O va roligt! Jag ar saaaa glad! Ett fast jobb pa forsta forsoket ar ju inte sa dumt nar det var 13 sokande... Nu kan jag verkligen fortsatta njuta av resan och inte behova oroa mig for framtiden.

Har i USA ar det skont. Igar var vi pa stranden vid point doom, det var varsta stora vagorna och Isak o Aron surfade. Vi sag sjolejon & Pelikaner. Baywatch-vakten skrek: A dolphin!! Och pekade ut mot havet, men vi sag ingenting... Oj nu kommer pizza delivery! Hinner inte skriva mer. Kram pa er!!

Kommentarer

Postat av: Anki

Så jävla bra att du fick jobbet, helt otroligt! Jag hade inte ens riktigt vågat hoppas =) Drömde att du tackade nej till jobbet, hemskt! ;) Fattas nu bara att även Aron får jobb här så har ni inget val än att bo i karlskoga och skaffa häst, hihi!!

2008-06-10 @ 07:31:20

Postat av: Annso

GRATTIS huvve! Det är ju heeeelt otroligt:) Nygift, ute på resande fot i usa o nu får du 1a jobbet du söker: -Snacka om att du har flyt;) Jag är iaf himla göad för dig & håller med Anki att vi hoppas Aron oxå får ett jobb här istan, hehe. Kram på er!!

2008-06-10 @ 11:28:14

Postat av: Ola

Grattis.

Gör nu som Anki säger och skaffa häst - ridhus kommer ju ;-))

2008-06-10 @ 14:40:16

Postat av: Maria Nyberg

Grattis till jobbet önskar alla i familjen Nyberg!!

2008-06-10 @ 20:49:51

Postat av: Jerry

Nämen vad roligt!!! Att gratulera att du fick jobbet som du har ansökt! Härligt och njut av resan;)

Kram på er!

2008-06-11 @ 18:58:14
URL: http://scrogge.blogg.se/

Postat av: Elin

GRATTIS TILL JOBBET! :D

ååh va kul! ta hand om isak och ha det toppen! Här har det regnat idag :(



glöm inte bort att dricka en caramel frappuchino på starbucks ;)

Kram!

2008-06-13 @ 16:38:30

Postat av: Elin

GRATTIS TILL JOBBET! :D

ååh va kul! ta hand om isak och ha det toppen! Här har det regnat idag :(



glöm inte bort att dricka en caramel frappuchino på starbucks ;)

Kram!

2008-06-13 @ 16:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback