Heja Sverige!

2008-06-11 @ 06:30:10 • Kommentarer (6)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Idag borjade vi dgen med att kolla pa matchen Sverige - Grekland pa en tysk pub. Matchen borjade tolv har sa vi tog en ol och lite pommes frites till lunch samtidigt som vi sag matchen. Riktigt bra gick det ju oxa! Aron & Isaks kusin Philip var ocksa med och tittade, och han hade fatt en sverige-troja dagen till ara. Kanske var det en tur-troja?

Efter det skjutsade Susan oss till ett Shopping Mall dar det oxa blev en del shopping. Bland annat kopte jag en Ipod som jag nu sitter och laddar in musik pa! Kopte en asbra vaska med tillhorande data-fodral. Sant man bara kan hitta i USA.... har har alla med sina datorer overallt! De sitter tom pa uteserveringarna med sina Mac's och jobbar. Sedan var vi pa H&M och kopte en luvtroja, det ar ganska kallt har pa natterna sa det var valbehovligt. De ville dock inte ta mitt svenska H&M club-kort. haha.  Sen blev det lite skor och ett linne pa Urban Outfitters. Grym affar!! En annan affar som var bra var Forever 21 som Elin tipsade om innan. Ska ga dit nar vi kommer till New York.

Annars ar det saa skont o vara har! Aron mar dock inte sa jattebra just nu stackarn. HAn blev valdigt solbrand pa stranden men Susan har plockat Aloe Vera fran tradgarden som han kan smorja in med.

Forutom det sa var vi pa roliga museum igar och i sondags sag vi var forsa kandis, Vince Vaugn pa Dodger STadium nar vi var pa Baseball. BAseball var riktigt coolt for ovrigt! Vi satt typ hogst upp och drack lemonade o kakade nachos.

Imorgon ska vi till Venice Beach, den som ar med i manga filmer da de aker in-lines i bikini o sant. (dock inget for mig) hahaha

Nu ska jag inte ockupera datan har langre. hoppas jag kan skriva har imorgon ocksa o beratta om vi sett nagra kandisar i Venice.

Peace

Kommentarer

Postat av: Anki

Vi kollade oxå matchen, gött!! Säg till Aron att han inte får slarva med solskyddet ;) Låter väldigt härligt, jag har sagt till m & p att du fick jobbet, dom blev väldigt glada!!

2008-06-11 @ 07:30:05

Postat av: Annso

Åker ni till USA för att handla på H&M, hehe;) Har allt detta hänt i LA? Jag är ju inte helt med på era reseplaner..:p Kram

2008-06-11 @ 09:49:36

Postat av: Karin och Dag

Hej, Nu har vi hittat din blogg, men inte Arons och Isaks. Det låter som om ni har det bra. Ser fram emot bild på Philip i Sverigetröja.

2008-06-11 @ 21:39:24

Postat av: mirjam

Lollo, blir din trogna läsare ;) Ha en underbar semester!!!

2008-06-11 @ 21:47:58

Postat av: Matilda

Hej! va kul att du skriver här. Vart forever 21 bra, jag har höga förväntningar på den affären i NYC. Va coolt, nästa gång vi ses är det "over there". Fortsätt sola :-)



Kram/matilda

2008-06-12 @ 08:38:26

Postat av: Anonym

myh, det var ju jag som tipsade om forever 21... Har inte suttit på internet på evigheter, har ju lilla valpen här men det här var ju nice att man kan följa eran resa. Nu måste jag läsa vidare vad ni har haft för er...Ta hand om er! Kram kram

2008-06-20 @ 20:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback