Las vegas

2008-06-18 @ 23:23:19 • Kommentarer (2)PermalinkhästrelateratTrackbacks ()

Vi har nu varit i las vegas i tre dagar. allt ar enormt, hett som bara den och galet mycket folk. Allt ar jattedyrt aven internet!! haha sa detta blir inte langt. iforrgar var vi i grand ccanyon!! Coolt var det! Igar lag vi vid poolen o BLEV RODA oj caps lock... ahh nu tar internet-tiden slut. hoppas jag kan hitta nat battre stalle dar det finns internet!!! Man blir lite bortkommen utan det speciellt nar det hander sa mycket hemma oxa man maste ta tag i. nytt jobb o det. Jag gillar att ha kontroll o det ar svart nu! Inatt gar bussen till albuquerque och dar hamtar vi en bil, sa imorrn blir det akta roadtrip. Hoppas bara vi hittar i Las cruzes, vi har ingen karta!! :S Nej nu ska jag spela lite. jag vann 12 dollar igar! med tre som insats...hihi

Kommentarer

Postat av: Matilda

Kul och höra från er igen! Här i sverige är det dystert, Sverige är ute ur EM och FRA lagen har gått igenom. Dvs. nu kommer typ allt man skriver och sms:ar kontrolleras... sugit. Och så regnar det också just nu. Men imorgon ska vi käka midsommar-mat hemma hos oss, ha det gött och shoppa vidare!



Kram!



2008-06-19 @ 09:20:54
URL: http://froekensvensson.blogg.se/

Postat av: Annso

Hi hi, va skoj att du lyckades vinna lite pengar! Det är ju annars systra di, som har den talangen med tur;) Lycka till med roadtripen, strax avgår bilen mot Strömstad!!! Tur att Ankis ridläger börjar på måndag, har tagit semester då för att kunna vara med. Tror inte att jag kommer vara speciellt utvilad när jag kommer hem men ork för hästeri har man ju iaf då;p Kram på er!

2008-06-19 @ 09:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback