L.A i bilder!!!

2008-06-12 @ 17:34:45 • Kommentarer (10)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Har kommer lite bilder som jag laddat upp fran kameran. Det tar jaattelang tid att ladda sa det ar darfor det inte kommit sa manga hittills. Men nu sitter jag har och vantar pa att de andra ska vakna, sa da har jag lite extra tid att ladda! :)

LORDAGENS BILDER
 
British Airways skulle ta oss till LA 
british airways tog oss till LA

vi passerade gronland!
Vi akte over Gronland..


Sen kom Anders och hamtade oss vid flygplatsen!


Susan hemma


Vi gick o kakade pa Baja Fresh



SONDAGENS BILDER!!!

Beach & Baseball


Philip jublar och skuttar nar de andra surfar:


Harliga vagor!


Isak jagar Philip


iiiii


Vi gick bort till the bay


dar vagorna slog hogt!


vackert landskap


Sa efter ett snabbt kladbyte var det dags for baseball pa Dodger Stadium


Dar satt vi tills solen gick ned


aron upptackte pa kvallen att han blivit solbrand!


MANDAGENS BILDER!!
hollywood


Typical LA skrapor (typ de enda som finns dar: Downtown)


Turister pa Sunset Boulevard!


Onda Dockan & Freddy Krueger va sa laskiga!!!


Man kan skymta hollywood-skylten dar...

ONSDAGENS BILDER!!!!
(tisdagen hade jag inte kameran med..)

Venice Beach:


Typisk Venice-bild


Bear-drinking Californian Guys


Tandemcykel! :)


Santa Monica


Ja that's it so far!!

=)

Kommentarer

Postat av: Anki

Gud va härligt!!!

2008-06-12 @ 19:24:19

Postat av: Anki

Förresten, jag skulle döööö om onda dockan kom till mig. AAHH!!!

2008-06-12 @ 19:25:15

Postat av: Lollo

skamtar du eller??? Jag dog nastan oxa nar jag fick syn pa onda dockan!!

2008-06-12 @ 20:31:58

Postat av: Bonnie

AHHHHH, så mycket snygga bilder! Fan va skönt det ser ut :)

2008-06-12 @ 20:55:51

Postat av: annelieoch mirjam

åh lollo, vi tittar på dina konstnärliga bilder, en riktig fröjd för ögat! Hoppas ni har det bra. Kan du ta en närmare blid på Hollywood-skylten, den tog nu var det svårt för oss att se!

puss och kram från Göteborg

2008-06-12 @ 21:50:19

Postat av: Karin

Härligt att få se bilder. Vad gör du på sista bilden egentligen?

2008-06-13 @ 00:34:51

Postat av: Matilda

Jag är inte avundsjuk, bara så ni vet.



NOT.



Jag vill också!!!

2008-06-13 @ 08:10:15
URL: http://frokensvensson.blogg.se/

Postat av: Annso

Superfina pics som vanligt, huvve=) Men som Karin skrev, va händer på sista bilden? Hihi. Vilket fall så ser man ju att ni har det toppen iaf, skitkul:)

2008-06-13 @ 09:04:21

Postat av: Elin

åh gud va nice! jag vill med surfa! fast iofs så är det ju varmt i lillbjörken så jag kanske med kan surfa så det så...eller inte.

ta massor av bilder på isak och lägg ut ögonaböj! :P hare bäst! kram!

2008-06-13 @ 16:48:07

Postat av: Lollo

Vad roligt med alla kommentarer!! Keep up the good work! Ja vi kanske kan ta en battre bild pa skylten idag. Karin & Annso: Jag hanger i ett par sana dar gymnastik-ringar. De hade massa sant sa jag fick visa mina skills i gympa :)

2008-06-13 @ 17:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback