Det kallas för medryttare

2008-03-13 @ 08:28:58 • Kommentarer (0)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Men jag vet inte om jag lever upp till det. Har nämligen inte varit någon ryttare de senaste dagarna... Gringo hann jag inte rida i tisdags o igår var det spöregn plus att banan endast kunde nyttjas till gyttjebrottning eller dylikt. 


Det ska bli skönt när praktiken är över efter den här veckan. Det blir verkligen tungt när man slutar fem och så ska man städa undan i bildsalen, samla in allas arbeten, sortera och börja sätta betyg! Puh. Svårt och hinna till stallet då så man kan rida. Typiskt att det är just tisdagar också som är så tufft. Stackars Gringan. Men jag tjuvkikade lite från gödselstacken när Erika red i paddocken i måndags och det såg ju ut som han fick jobba på bra! Han ser riktigt trevlig ut =)

I måndags tränade jag iafall med Mandis, så lite ridning har det allt blivit. Dåligt samvete? Nej inte alls. :S

Jag hann iafall få bort lite hår:

image61
Fäller de så här mycket uppe i norr också?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback