Min vanliga otur...

2008-03-06 @ 10:13:38 • Kommentarer (1)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Igår blev en lång dag så jag kom inte till stallet förrän halv åtta. Det var fint väder hela dagen och såklart just när jag var på väg till stallet började det ösregna med snö. Helt sjukt. Så jag var inte sådär jättesugen på o rida i det vädret.


Sen när jag kom till stallet såg jag att mandis har tappat sko... Hoppas hon inte är ömfotad.

Ni kan iafall få njuta lite av henne här:


image57

image58

image59
Hihi visar det rädda ögat ;)



Hittade den här gamla fula ridbilden:

image60 
den här bilden är från 3 oktober... 
lite har hänt sedan dess! haha


Det kom en ny häst till stallet förra helgen, ett halvsyskon till Idola. Men det finns väl tusen halvsyskon till henne som är efter Feliciano, men iafall... den är mörkbrun och heter J'adore. Eva sa att ägaren var från Karlskoga eller typ i närheten... skumt, det måste tas reda på mer om!

Imorgon bär det av till Karlskoga över helgen. Ska bli så spännande o se huset!

Må så gott!

Kommentarer

Postat av: Annso

Så fint du putsat till Mandis, bara blänkte så vackert=)

2008-03-06 @ 12:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback