Nu är det inte långt kvar

2008-05-29 @ 23:10:17 • Kommentarer (1)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

På tisdag tar jag examen. Och dagen efter ska jag på anställningsintervju! hoppas jag får det!


Idag var det idrottsdag i skolan så jag och min mamma som är på besök har varit o shoppat. Köpte klänning till lördagen, det blev en blå :)

Annars är det stress o jäkt som vanligt för o hinna färdigt med allt... Ska bli så skönt att sätta sig på planet till USA och bara pusta ut! 1 och en halv månads semester!! Och då ska jag rapportera här, såklart.

//Lollo

Kommentarer

Postat av: Ola

Stora händelser timar tydligen på Lördag.
Du gifter dig -Grattis - efter 10 år kan det ju vara på tiden ssv.
Hästarna släpptes på sommabete nere hos Krafft på Storegården. Vi red ner från Hovgården i små grupper - det gick någorlunda. Gringo fick syn på en skylt som var helfarlig men Bill var jättecool , gick om och förbi och Gringo hängde på. Vi har 8 hästar på Storegården - Ellinors båda har sommarbete på samma ställe som Titti. J'adore har fått tillbaka sin hovledsinflammation och återbördats till Dalsland - förmodligen kommer uppfödaren att ta föl på henne.
Släppet i sommarhagen var stor cirkus - alla hästarna var stirriga som bara den på väg till hagen och själva släppet blev stor cirkus med megagalopper av alla hästar. Just nu håller hästarna samman stallvis. Den sk herrklubben Bill och Gringo har lagt beslag på brudarna. Cindy,Hoppsan och Fairmont går på lightbete - men jag tror inte att det hindrar att vi till hösten har en beige och en brun tunna på fyra ben.Herrklubben kan du ju själv föreställa dig hur den kommer att se ut.
Danni har blivit godkänd på tappskokursen. Hade hon kunnat hålla sitt humör i styr hade det nog - enligt egen utsago - blivt MVG.
Alex har kvar box7 - funderar på att köpa ny häst nu nar det inte gick så bra med J'adore.
Ha de gött - skaffa häst - stall m ridhus finns ju snart ;-)
/ola

2008-06-03 @ 13:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback