Trött

2008-11-06 @ 21:42:14 • Kommentarer (1)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Klockan är bara halv tio men jag känner mig såå trött. Dagarna flyger iväg i världens fart. Det känns som att jag ligger efter med allt. En halv veckas ledighet räckte inte... Det kommer bli bra när bebisen kommer så jag får ledigt ett tag o kommer ikapp... haha... Det är hårt att vara ute i arbetslivet för första gången ;) När jag blir mammaledig ska jag göra hemsidor, måla och vara i stallet. Det ska bli så roligt!! 


I går vaknade jag kvart i sex och sprang ned till TV:n för att se vem som vann valet. Och det känns betryggande att Obama vann. Men lite väntat var det ju iofsig. 

I tisdags var vi hos barnmorskan. Alla blodvärden och allt var normalt, men jag blev rekommenderat att äta järn, så det ska jag göra nu. VI fick även lyssna på bebisens hjärtljud, det var häftigt. Det lät som en liten trumma. Magen blir bara större och större. Igår var vi i dammis och skulle basta, men det var lite för varmt för mig och magen. haha. Pallade bara med en kvart. Sedan blev det självklart bonde hos Anki och Andreas. 

I helgen ska omdömen vara inne på tre klasser, så imorrn blir det kvällsarbete.... puh.... 

Kommentarer

Postat av: Annso

Du är inte ensam om att vara trött! Igår somnade jag 22 & det brukar annars va omkring 24...

2008-11-07 @ 10:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback