höst"lov"

2008-10-28 @ 18:40:07 • Kommentarer (1)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Ja mycket till lov är det ju inte för oss hårt arbetande lärare... ;) Men imorrn tog jag faktiskt ledigt. På kvällen ska vi åka till Småland o bo på vandrarhem o sen åka till Ullared. Tänkte köpa lite slit o släng babygrejer, man kommer ju knappast hinna göra det när bebben har kommit! Och jag blir ju tjockare och tjockare så det är lika bra att passa på nu!


Idag har vi varit på konferens på en herrgård i filipstad. Jättefint och god mat var det.

Jag håller på att göra en ny design till hemsidan, det var ju ett tag sedan vi ändrade till den här rutiga sidan... Måste bara göra den så enkel som möjligt så även en oinvigd kan uppdatera. (läs anki) haha. Annars händer det inte så jättemycket som vanligt. Vi har fått en ny TV så nu kan vi äntligen utnyttja hyrvideo på telia. Hyrde en jättedålig film, "altered". Det skulle vara skräck men den ballade ju bara ur. Som vanligt. Det är ju inte många skräckfilmer som håller. Däremot var vi på bio inne i Örebro i fredags. Vi såg premiären av Låt den rätte komma in. Jag har läst boken så det var riktigt kul att se filmatiseringen. Över förväntan faktiskt! Synd bara att jag var så himla trött, fredagar är verkligen döden.

Idag är jag gravid i vecka 25 och Simone har namnsdag, min blivande dotters namn, om det nu blir en tjej! Så grattis magen på namnsdagen. haha.

Så nu ska jag fira o ta lov på riktigt! Weeehooooo


Kommentarer

Postat av: Annso-panso

Nu när jag oxå har Telia får vi tipsa varann om bra hyrfilmer:) Fast än så ser det inte som jag hinner kolla på tv'n, måste ju göra hemme lite mer beboligt..

2008-10-29 @ 12:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback