babysaker

2008-10-09 @ 18:10:48 • Kommentarer (4)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Jag kan säga att det sparkar mycket i magen och jag längtar så till februari när hon kommer så jag tror jag dör. Jag vill åka till den där stora babyaffären i marieberg och shoppa loss. men är det för tidigt? Tänk om nåt händer? usch det får det såklart inte göra men lite nojor har man ju... Jag har inte köpt en enda grej än. Men jag vill göra iordning och skaffa allt nu!! Gu va roligt det ska bli! 


Självklart ska min unge ha likadan skor som sina föräldrar! hehe. Längtar till man kan köpa skor!


Men den här var ju för söt. Med öron! Från La redoute. Det är ju så billigt med barnkläder! 

Kommentarer

Postat av: Malin Gellerstedt

åh så sött! en sån där med öron har jag varit på väg att köpa till alla jag känner som fått barn, men just då när jag ska köpa så har jag aldrig hittat dem.

2008-10-09 @ 23:32:48

Postat av: Anki

Massa rosa =) Måste ju köpa dom där rosa chapsen sen när hon blivit lite större ;) Har börjat kolla efter ponnisar nu oxå, tänkte om jag köper en ettåring så är det väl lagom för henne att börjar rida den när hon är tre-fyra??? Hi, hi!!

2008-10-10 @ 07:52:05

Postat av: Annso-panso

Åh så mycket söta saker då! Ungen kommer bli bortskämd ju;) Fast enl småbarnsföräldrar är det inte billigt med barnkläder... Kanske har med att dem måste ha "ny garderob" vääldigt ofta eftersom de växer så mkt.. Hihi.

2008-10-10 @ 09:18:59

Postat av: Lollo

haha aron gillar ju inte rosa.. men vi får väl se. Finns ju finare färger! Men de småbarnsföräldrar som tycker det är dyrt kanske köper dyra kläder, till sig själva.... jag köper ju bara second hand till mig!! :) Bra kombo. Ungen ska iafall få finare kläder än mig!

2008-10-10 @ 09:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback