Äventyr i skogarna

2008-09-01 @ 21:17:51 • Kommentarer (2)PermalinkhästrelateratTrackbacks ()

Äventyret med Anki, Annso & Marie bar iväg till Loka Brunn och det var verkligen behövligt efter en hård jobb-vecka! De kom och hämtade mig och mamma hade sytt en rosa brudkrona med slöja som jag hade på mig in på godishuset. Tur att det inte var några folk där kvart över tio en lördagsmorgon!! haha. Det var en skitrolig dag, verkligen lyckat!! Det är alltför sällan vi kusiner gör saker ihop!!


Igår fick vi ved av snälla andreas som hämtade den enda borta i Vingåker typ. Så igår blev det till o stapla ved. Kände mig som värsta torparen! hihi. 

Imorrn ska jag ha mitt livs första föräldramöte. Gu va roligt! Jag kan låtsas att jag är elev så kanske jag inte behöver säga något. En annan lärare trodde jag var vakant. Alltså praktikant typ. Men tjena jag vet att jag ser ut som 20.... well well Det är ju lite kul med.

Den här veckan kommer all ledig tid gå åt till att planera inför bröllopsfesten på lördag. Idag var vi i Bruksgårn och hämtade ut nycklarna. Vi kan ställa iordning borden och så vilken dag vi vill, så det känns jättebra. Verkligen schyssta! Vi har hyrt övervåningen också så det är en hel del folk som ska sova över där. Det ska bli så roligt!!

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Jasså du Lollo, du är torpare nu ;). Har du helt slutat svara på mail eller har du bytit adress ? Ha det ! / Jeanette

2008-09-03 @ 08:29:36

Postat av: OL

Hej Jeanette.

Hon har väl inte hämtat efter bröllopet härom lördagen - tror jag.

2008-09-12 @ 19:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback