Glada nyheter!!

2008-09-24 @ 23:04:26 • Kommentarer (3)PermalinkgravidTrackbacks ()

Äntligen har aron fått jobb! Han ska börja 15 okt som SO-lärare i Karlskoga. Kommer bli super!! Känns så bra att vi har det ordnat nu också. Nu har båda jobb och en annan glad nyhet, som kanske inte är så mycket nyhet, är ju att vi väntar tillökning den 15 februari. Då känns det extra tryggt att båda har jobb! Två löner. Helt sjukt, när man hittills klarat sig på csn o bott i göteborg. Nu har vi ju tom billigare hyra. Lite skumt med tanke på skillnad på bostad. haha. Så det är därför jag inte håller på och rider så mycket nu, eftersom magen inte får plats i ett par ridbyxor! Eller ja, det skulle ju kanske funkat om jag inte haft uppehåll från ridningen hela sommaren. Eleverna på skolan börjar också undra varför deras lärare börjar se så tjock ut också tror jag... Så nu vet ni ju på ett ungefär vad jag kommer skriva om här framöver...

Apropå alla rovdjur o skit som jag skrivit om de senaste gångerna, kan jag nu berätta att det finns spår efter dom i gräsmattan i Dammängen!! Jag har fotat med min kamera men har inte hunnit laddat upp dom bilderna än. Det är allts vildsvin det handlar om!! Stora uppbökade områden efter hela skogshagen. Ser förjäkligt ut... Jag vill INTE stöta på dom kan jag ju säga. Mamma sa att de nog kom fram nu när Anki var borta och det varit så lugnt på gården. Annat är det nu när Anki kom hem från Grekland...
---------------------->
Idola är bäst på att smyga ut ur boxen...

Kommentarer

Postat av: Annso

Oh va kul, hälsa Aron grattis till nya jobbet:-) Vilken skola blir det?

2008-09-25 @ 10:31:21

Postat av: Lollo

Karlbergsskolan! Så nu jobbar vi båda på våra gamla skolor! :)

2008-09-25 @ 11:35:29

Postat av: johanna

vad roligt, härligt för er! :)

förväntar mig dessutom intensiv uppdatering ang. magen;)

2008-09-27 @ 14:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback