Ordning och reda

2009-08-29 @ 12:25:57 • Kommentarer (0)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Har fixat och städat lite bland htmlkoden och inläggen här

Nu ska den här bloggen bli lite bättre. Uppe i menyn kan ni se mer info om huset, och lite länkar (öppnas i nytt fönster). Jag har även skapat lite fler kategorier så att man enkelt kan se gamla inlägg. Har dock inte hunnit göra om alla. De flesta står fortfarande under hästrelaterat. haha
Nej snart ska jag gå på 50års kalas. Innan det skulle jag vara hos Anki. Undrar hur det går för henne på tävlingen. Och tror ni jag har nån koll på vad jag, eller Simone ska ha på mig?? Det gör inte saken lättare när jag ska välja babykläder också! hahaha
so long

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback