Inflytt!

2009-12-02 @ 00:19:31 • Kommentarer (8)PermalinkHusbyggeTrackbacks ()

Ja, ni kanske har lite aningar om varför jag inte har skrivit här på länge. Helt plötsligt blev det bara såååå mycket jobb in i det sista så jag har helt enkelt inte orkat lägga ut bilder... Har varit i huset och grejat varenda lediga sekund!

Och så förra helgen tog vi nästan allt vårt pick och pack och flyttade. Simone var hos min mamma medan vi flyttade alla grejer. Sedan kom jag o hämtade henne vid tre på eftermiddagen och då var sängar, lådor, soffor och lite smått och gott på plats. Men det tar tid att komma i ordning! Herregud huset är ju verkligen enormt! Vardagsrummet har vi inte ens lyckats fylla med något förutom kartonger ännu.
Här kommer lite bilder som jag tog efter byggstädningen:
Matplats med spotlights
Kök. Här sitter plasten på kyl/frys och alla röda skåpsluckor. Det var en häftig känsla att få dra bort det!
Kök in mot stora sovrummet t.v. och tvättstuga t.h.
Vitvaror från BOSCH
Diskmaskin hade fortfarande inte kommit på plats här...
Grill och induktionshäll
Kök
igen
Entre
Sovrum
Kontor
Kamin i vardagsrum
Mot köket från vardagsrum
Vardagsrum
Vardagsrum
Igen
svårmöblerat!!
badrum no 2 innan badkaret kom på plats...
innan skorstenen kom dit...
badrum no1
Så, nästa inlägg blir när vi har fått så pass ordning så jag kan ta bilder med inredning också! =)
utifrån...

Kommentarer

Postat av: fiskhandlarn

Shit va mäktigt! Ser ju huuuur stort ut som helst. :)

2009-12-02 @ 16:14:12

Postat av: Lollo

Ja visst gör det. Helt galet stort är det. Köket är lika stort som vår studentlägenhet typ... När kommer du och hälsar på? :D

2009-12-02 @ 20:32:13

Postat av: Anneli

Shit! Snyyyggt! fast många fönster att tvätta blir det du.. hehe ;)

Grattis!

2009-12-02 @ 22:50:04

Postat av: Karin

Oj! Vad kul! Stort! Fint! Och kamin!!! Tapeterna och det jag ser av inredningen känns väldigt Lollo. :)



Jag vill också flytta! Tillbaka till Malmö och bli sambo igen, men, nej, jag ska plugga till jag är över 30!!!!

2009-12-03 @ 11:06:42
URL: http://blogg.misskarla.com

Postat av: Anonym

Vad fint! Kul att ni hann flytta in innan jul! Ha det gott!

2009-12-07 @ 19:29:12

Postat av: elice

vad fint!!! kul att ni hann flytta in innan jul! Ha det gott!

2009-12-07 @ 19:31:06

Postat av: Ola

Snyggt - mycket snyggt och julgranen kommer att göra sig på "kommandobryggan". Åsså diskbänk med kant jäjä. Men scenen i vardagsrummet ?? :-)

2009-12-07 @ 22:15:51

Postat av: Lollo

Ola: kant på diskbänken? haha standardutrustning kan jag skylla på... Men scen javisst! Vi har ju scenhögtalare, mixerbord och hela köret så det kommer ju bli svartklubb där uppe hos oss sen. haha Nej jag vet ärligt talat inte vad vi ska ha där. Jäkligt mycket lekyta iafall!

2009-12-09 @ 22:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback