Dan före dan före födelsedag?

2009-02-12 @ 17:55:22 • Kommentarer (3)PermalinkgravidTrackbacks ()

Nu har det börjat hända grejer, i natt kunde jag inte sova för att det gjorde ont i ljumskarna. Betyder det att det snart är dags? Fast när jag reste på mig och gick omkring gick smärtan över... Måtte jag inte åka in imorrn när det är fredag den 13:e!

hjääälp Jason!
Skämt osido, det går nog inte så fort iafall...
Nästa vecka är det sportlov och det betyder att jag får ha Aron hemma hela dagarna, vilken lyx! :) Hoppas att vi inte behöver vänta alltför länge på bebisen. Den 20:e kommer ju gbg-gänget o hälsar på, vore ju snopet om allt de får träffa är en svullen flodhäst.
Vi skaffade ny barnvagn i veckan, en crescent m300. Det var halva priset så rätt överkomligt... Annars har jag mest pysslat med hemmafru-sysslor som typ städa, tvätta, stryka och spika upp tavlor och sätta upp tapetbårder (ok det kanske var lite manligt).
Barnrummet :D
Sedan har jag kollat genom massa broschyrer från diverse vitvarubolag, fy vad svårt det är att välja kök!! Jag har en mapp här på datorn där jag lägger in massa inspirationsbilder från nätet, har säkert 25 bilder bara på röda kök...
Hittade bilder från ett hus som var så himla snyggt, med rött kök såklart.
Här står vår tomt och fryser under snön...

Kommentarer

Postat av: johanna

aaah jag är så spänd! :D snart snart! önskar er all lycka till!

2009-02-12 @ 19:14:28
URL: http://missnouvelle.blogg.se/

Postat av: Malin Gellerstedt

Jag började nästan grina när jag såg barnrummet. Jag skojar inte. Vågar inte tänka på när jag får se er första gången, lär ju rinna floder. Lycka, lycka till lollo och aron! Hur coolt är det inte att ni ska få en liten???!!!

2009-02-12 @ 20:05:57

Postat av: Lollo

tack tack johanna!



Jag vet Malin! Det är så stort! Jag kommer oxå göra det. ujujuj hur ska det gå!! haha

2009-02-12 @ 22:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback