En månad kvar!!

2009-01-15 @ 22:42:12 • Kommentarer (4)PermalinkhästrelateratTrackbacks ()

Tänk att det har gått så långt nu! jag blir bara större och större och det sparkar helvilt när man ska sova. Men jag mår bra annars och jobbar ju fortfarande. Det har ännu inte blivit klart vem som ska bli min vikarie, men jag har hållt på hela veckan att förbereda inför att hon eller han ska komma, sätta ihop pärmar med uppgifter osv... Det är så kul o organisera!


Jag har två arbetsveckor kvar nu och jag har en känsla av att de veckorna kommer gå lika fort som hittills. Men väntan därefter blir nog lång. Bara gå hemma och vänta... Jag hoppas inte att det går för mycket över tiden! Däremot så har vi tur eftersom babyn är beräknad till söndag den 15 februari. Måndagen börjar sportlovet, det betyder att Aron kommer vara hemma då! Så går vi över tiden får jag iallafall sällskap då!

I helgen ska jag på vernissagefest på konsthallen, ska bli trevligt och komma ut o träffa folk! :)

Kommentarer

Postat av: Bonnie

Ihhh, ska bli så spännande :)

2009-01-16 @ 16:02:54

Postat av: Herman

Han har väl rätt att ta ut tio dagar hursomhelst när ungen kommer.

2009-01-16 @ 19:16:55

Postat av: Lollo

Jo men han tar ju inte ut dagarna för o vara hemma med mig för att vänta på att förlossningen sätter igång ;)

2009-01-17 @ 00:21:22

Postat av: johanna

såå spännande ska det bli, längtar så för er skull haha (; dessutom vill jag introducera min blogg, missnouvelle.blogg.se, bättre sent än aldrig! :)

2009-01-25 @ 20:55:41
URL: http://missnouvelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback