Kan man nånsin tröttna...

2009-03-27 @ 22:30:41 • Kommentarer (6)PermalinkSimoneTrackbacks ()

...på den där blicken...
...som gör mig alldeles varm... och ni ser vem hon brås på...
Simone växer så det knakar. Hon har redan gått upp en storlek i kläderna. I natt fick jag somnade hon elva, vaknade halv sex, ammade och sen sov vi till halv nio :) Så skönt!
En vecka kvar till påsklovet, då ska vi ta kort till tidningen. Ska bli skoj. Har varit på väg att besöka skolan den här veckan, men antingen har det varit för kallt eller så har hon sovit/ammat/bajsat på lite konstiga tider så tiden drar iväg... men hoppas verkligen jag kan åka dit snart!
Jag har uppdaterat tomter.dammangen.com blev snyggt! Och snart kanske vårt husbygge sätter fart! Banken fick våra personnummer idag, alltid en start... Så snart kanske vi har ett lån på 1,7 miljoner! Gah... Bygglovet skulle troligtvis inte ta så lång tid. Det är ju ingen som bygger i såna här dåliga tider. hehe
Vi har bestämt att vi ska bygga en friggebodbastu, kommer bli så gött! Då kan man även få fönster mot den fina utsikten, det kan man inte om man bygger den inomhus. Måste snart börja fundera på vilka köksmaskiner o allt man ska ha. Det ingår Bosch produkter, men vill man inte ha de varianter som ingår så får man byta ut. Bland annat är det bara en keramikhäll som ingår och vi vill ju ha induktion... Funderar på ångugn, verkar coolt men kanske onödigt... Och själva köket är ju fortfarande ett mysterium. Vad ska man ha? Aron gillar ju bäst det röda, men jag e lite sugen på rostfria luckor och gråa väggar tillsammans med svarta luckor. Så kan man ha röda väggar istället... svååååårt!
Hoppas vi kan flytta in i sommar!
Och för er som undrar har jag fortfarande inte kommit upp på hästryggen.. Men inte pga att jag e rädd, utan för att rätta tillfället inte kommit pga väder o allt. Så jag e redo bara det dyker upp något!
Atchoooo!!

Kommentarer

Postat av: Anna W

Hon är ju verkligen bedårande! Förstår att du inte kommer iväg nånstans =D

2009-03-28 @ 07:44:24
URL: http://skolaventyr.blogspot.com

Postat av: Maria Nyberg

Så söt så ögonen tåras:)!

2009-03-30 @ 11:19:10

Postat av: Annso

Superfina bilder på sockersöta & fina Simone!!! Bara att du säger till när du vill bli med & sitta på Tubbe vet du;)

2009-03-31 @ 09:53:48

Postat av: Yvonne

Lussan står också till förfogande när du vill, vädret börjar ju bli bättre nu också.....

Simone är ljuvlig.....

2009-03-31 @ 23:53:54
URL: http://yvonne-handarbete.blogspot.com/

Postat av: Ola Engstörm

Åsså vedeldad bakungn - förstås.

Apropos bastu - ser man ut så ser man in.

Åsså häst .

Gringo har fått muskler påstår MarieLouise så det måste ju vara sant.

PS

Allt om Simone är ju sagt ovan - så varföre upprepa sig.

Ha de gött i påsk

2009-04-03 @ 10:44:58

Postat av: Ola Engstörm

Glad Påsk alla 3 med mycket god mat

2009-04-11 @ 11:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback