Innerfönster

2009-09-07 @ 09:46:08 • Kommentarer (0)PermalinkHusbyggeTrackbacks ()

Nu var det nästa steg mot ett inflyttningsfärdigt hus. Nämligen innerfönstren. Det blir så bra! Snart snart kan vi sätta upp de första tapeterna.

Det här är bilder från i lördags. Då var vi där och städade. Jag får äntligen köra traktor igen:
Och vardagsrummet händer det inte så mycket med just nu. Den här veckan ska snickarna fortsätta med det.
På söndagen var vi och käkade på golfrestaurangen innan vi åkte till huset.
Och där hade det verkligen hänt grejer! Så fint blir det!
Simones rum
Gästrummet
Simone vid Ankis hus
Glad som alltid!
Nu ska jag åka till flügger och köpa kvistlack. Sedan måste jag ut till huset och kolla upp vad det är för NCS-kod på det grå vi ska ha runt fönstren. Byggnadsnämnden måste ju ha det. Sedan har jag NCS för den vita färgen som är runt fönstret inne. NCS S 0502-Y glans 65. Det ska vi även måla innerfodren med. Gu så mycket vitt det finns!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback