Kakel!

2009-09-21 @ 21:02:23 • Kommentarer (1)PermalinkHusbyggeTrackbacks ()

Var ute i huset imorse och målade lite. Rörmokaren var där och satte på golvvärmen. Synd bara att vi inte fått några ytterdörrar än (!). Undrar just när nästa leverans sker...

Pappa höll på att göra iordning för att kakla tvättstugan. Vi var där nu vid halv åtta på kvällen. Då såg det ut såhär:
Sååååå snyggt!!! Jag vill flytta in nuuuuuuuuu
Och då är inte ens badrummen och köket klara, och vardagsrummet och....ja....jag menar, ser det så här bra ut i första rummet. Hur ska det inte bli sedan då? ojojoj. Imorrn ska vi iafall åka till Bjelkes för att välja kakel til lde andra badrummen. Blir nog en del svart-vitt där oxå. Men. jag gillar ju betong...
Så här någonting kommer det nog bli på lilla toan. Eftersom golvet fortsätter in dit.
Bilder från shootfactory
Detta är vad jag menar med betong. Vore så häftigt. Frågan är hur det funkar. Det här på väggarna tillsammans med schakrutigt golv. Det skulle väl vara snyggt? För det passar kanske inte o ha i stora badrummet. Det ska vara mer barnvänligt. Och med det stora badkaret. Mer så här där kanske:
Om nu det var så "barnvänligt"...
En bild på gullungen, sen blir det nog Zzzzzzzzz.......

Kommentarer

Postat av: Bonnie

Kommer bli grymt snyggt det där!

2009-09-21 @ 23:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback