Målarna

2009-09-17 @ 21:29:20 • Kommentarer (1)PermalinkHusbyggeTrackbacks ()

har varit igång igen!


Så kul med vinklarna. Först ser man bara Aron...
Sen dyker Dag upp där!
Nu har även fönstren i vardagsrummen fått fönsterbräda och innerfoder!
Nästan ett orangeri ;) Men lite svårmöblerat kanske... Men vafan. Det är det värt när man får en sån här panoramautsikt!
Cement i tvättstugan. Detta är väl golvvärmerören. Ja, jag är ju ingen expert på mitt hus... Men det är iafall golvvärme i hela! :)
Här är vatten och sånt. Typ värmepumpen och vattenberedaren ska väl stå här antar jag. Bergvärme för er som undrar! Kommer även ingå en frånluftsvärmepump :) Energisnålt och bra. Med braskaminen kommer det sen bli billigt, i alla fall om man jämför med det hus vi bor i nu! När vi körde på eluppvärmning då Simone föddes och vi inte orkade elda hade vi ju 6000 kr i månaden typ! Sen kan man ju komplettera med solpaneler om man vill.
Stora badrummet har också fått lite cement. Här kommer det sen stå ett massagebadkar!
Det här ska vi köpa från pm-hem i Karlskoga. Kostar 13.700 kr
Nej nu blir det ett avsnitt Morden i Midsomer, vårt kvällsmys ;) Imorrn blir det mer måleri, jag ska måla fodren utvändigt!

Kommentarer

Postat av: Jossan

Får man komma och ta sig ett dopp i badkaret?? =) Det blir skiiiiitsnyggt alltihopa! Vad ni är duktiga! Kram J

2009-09-17 @ 21:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback