Taket nästan färdigt!

2009-09-02 @ 21:12:35 • Kommentarer (0)PermalinkHusbyggeTrackbacks ()

Idag när vi kom ut till huset var det takpannor nästan på hela taket! Det ser så fint ut, nästan som ett färdigt hus!
Vi var och köpte tapeter idag på Beijer också! Eller Bjelkes som man säger här i kga. Det hette ju det förut. Till Simones rum köpte vi gröna, biblioteket mörkbruna blommiga, gästrummet ljusgrå och klädkammaren kritstrecksrandiga typ. Jag ville ju jättegärna ha pepitarandiga i min walk in closet men 600 spänn per rulle i en garderob känns väl lite väl överflödigt ;)
Denna blir det i simones rum. Såg ju mycket grönare ut i affären! Här såg den ju nästan lite dassig ut.. Borosan från Boråstapeter. Tänkte ladda upp de andra men det verkar visst inte gå nu, det är så segt ibland här!
Köket. Dags att städa lite kanske?
Takpannor!
Imorse gick jag och Simone till Mamma en sväng. Hon bor på samma gata som tur är. Simone fick potatis & palsternacka och jag fick pizza.
Gonatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback