Simone snart ett år!!

2010-02-16 @ 21:30:00 • Kommentarer (4)PermalinkHusbyggeTrackbacks ()

Kan ni förstå hur fort det går? Ja, det är klart ni som har barn vet ju det... Alla sa till mig att ta vara på tiden för den går ju så fort o bla bla bla. Så sitter man här nu och det har gått snart ett år... Men vilket år! Mitt livs bästa hittills, det kan jag ju försäkra er om.

Se bara här:
Att en sådan liten....
...kunde betyda så mycket...
...ett nytt liv...
...växer upp och gör en alldeles varm med sitt underbara leende varje dag!!!
Simones första sommar tillbringades i skuggan....
Och hon har träffat många nya bekanta under första året som gått!
Ofta med ett stort leende på läpparna!
...
Och hon växte...
Och flyttade till nya huset!
Och lär sig viktiga saker som att sträcka ut tungan!
Ja nej jag skulle kunna fortsätta i all evighet.... Allt som hänt det här året, så mycket fina och mysiga stunder man haft!!! Och kommer att ha såklart =) =)
Självklart har det varit tufft också. Som att Aron jobbade heltid samtidigt som han pluggade historia plus att han tog körkort. Och jag satt och planerade i detalj allt till huset som vi byggde och samtidigt skötte massa hemsidor... Men skam den som ger sig! Aron fick körkortet och huset är ju klart! Nu kan vi njuta.
Och nästa vecka åker vi till GÖTTELABORRRG!


Kommentarer

Postat av: Kristin

ja men tiden går fasligt fort...min äldsta börjar skolan (6års)till hösten...va?? hon var nyss bebis.

Jätte fina kort...Kram

2010-02-17 @ 17:28:08

Postat av: Bonnie

Ska bli så kul att träffas när ni kommer ner te Götelaborrrrrrg :) Var det onsdag ni skulle komma ner?

2010-02-19 @ 13:08:11

Postat av: Lollo

Bonnie: Vi kommer på tisdag för jag ska till HDK på kurs då

2010-02-19 @ 22:27:09

Postat av: Sofia

ja, så små är de! :D Man glömmer det snabbt antar jag? :)

2010-05-12 @ 21:53:45
URL: http://flashess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback