Ny design...

2010-01-30 @ 00:06:05 • Kommentarer (3)PermalinkHusbyggeTrackbacks ()

....igen. Ja jag gillar ju det här med att byta design ofta ;)

Det var ju ett tag sedan jag skrev nu. Har inte bloggat på hela året! hehe. Jag har börjat jobba och det tar väldigt mycket tid trots att jag bara jobbar 70%. Aron är hemma och är pappaledig. Så då vet jag att Simone har det bra och inte behöver vara på dagis. Skönt! Hon kommer nog börja på dagis i höst. Simone fyller snart ett år. Helt sjukt vad fort tiden går! Hon har nu fyra tänder och reser sig upp och ned för möbler och kan säga mamma, pappa plus att hon förstår massa! Det händer verkligen någonting varje dag. Huset står ju färdigt som ni vet och nu är lånet skrivet och allting, så nu är vi verkligen husägare!!
Vi har äntligen köpt en soffa nu också. En stor och skön hörnsoffa! Vi köpte den på blocket för 200 kr. Vi tänkte först IKEA's soffa "tylösand" vilken skulle kosta 12000 ungefär. Så vi tänkte, hm. Varför inte spara de där tio tusen istället? Bra va! Ska försöka få upp en bild på denna schyssta brunblommiga 70-tals möbel någon dag.
Men det är en del grejer kvar att fixa i huset. Men trappan kom! Dock är den furufärgad så den ska målas vit någon gång..
Barngrind är ett måste nu!
Huset i vinterskrud:
En gran med lysen fick vi till också! Men det är ju dags att ta bort den snart!
Simone i köket i sin nya fina kappa som mamma sytt!

Kommentarer

Postat av: Annso

Jag tror jag dör! Vilken otroligt söt bild på Simone i finfina kläder som din kära mor sytt, my gaaad=)



Måste komma förbi nån dag, länge sen nu ju.. Asch, jag hör av mig på tele=)Kramen

2010-02-02 @ 00:18:58
URL: http://anziii.blogg.se/

Postat av: ola engström

Aha - det var det ni skulle ha "scenen" till.

ML fyllde 60 den 5 dvs i fredags jag, Alex och Eva var bjudna från gamla stallet. Det var en överraskningsfest och överraskad blev hon. 90% kvinns i olika åldrar så lite trist ;-)) var det.

PS

Det blir väldigt lätt så att nån gång är aldrig - vilket inte - enligt min ödmjuka uppfattning- inte skulle göra nåt.

/oola

2010-02-09 @ 17:29:03

Postat av: Lollo

O hälsa grattis i efterskott från mig! Kan tänka mig att du blev väldigt uttråkad där...hehe ;)

2010-02-10 @ 21:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback